Stort Grattis till Paula och Kämpenbergs Penny Lane 🥳

”Wohveli” Kämpenbergs Penny Lane har varit med sin matte Paula till Tuormarinkylän på Royal Canin Show. Wohveli blev 3 bästa tik med CACIB för domare George Kostopoulous med 19 anmälda borzoier 🥳🥳🥳 otroligt fint jobbat 👏👏👏🌸 heja er🌟🌟🌟

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *